*  فرزاد فرزين در جشنواره بين المللي فيلم فجر امسال  *




فرزاد فرزين خواننده موسيقي پاپ كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: در فيلم سينمايي "صفحه 113" نقشي را ايفا كردم كه كسي از من انتظار ندارد.

فرزين با اشاره به ويژگي هاي مهم نقش خود در اين اثر سينمايي اظهار داشت: نقش منصور نقشي سخت بود و با ساير نقش هايي كه تاكنون ايفا كرده ام تفاوت دارد.

وي ادامه داد: نقش منصور نخستين نقشي است كه من خارج از فضاي موسيقي آن را كار كرده ام و در اين اثر نقش خواننده را بازي نمي كنم.

اين خواننده موسيقي پاپ كشورمان افزود: منصور كاراكتري جديد وارد و با گريمي متفاوت ظاهر مي شود.

فرزين با اشاره به بازيگراني كه در فيلم سينمايي صفحه 113 با وي همبازي بوده اند اظهار داشت: ليلا اوتادي، مهدي سلوكي، نيما شاهرخ شاهي و عليرضا جلالي تبار از جمله بازيگراني هستند كه در اين اثر سينمايي با آنها همبازي بوده ام.

خواننده تيراژ سريال راز پنهان شبكه يك سيما در رابطه با فضاي فيلم صفحه 113 تصريح كرد: فضاي اين فيلم، متفاوت و جذايي است و اين اثر براي نخستين بار در جشنواره بين المللي فيلم فجر امسال اكران مي شود.

گفتني است، فرزاد فرزين بيش از فيلم صفحه 113 بازي در فيلم سينمايي كنسرت روي آب به كارگرداني جهانگير جهانگيري را تجربه كرده بود.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 421
بازدید ماه : 11544
بازدید کل : 213097
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ